Krok po kroku
Poniżej znajdziesz szczegółowe informację w jaki sposób złożyć zamówienie w sklepie internetowym
Regulamin sklepu dostępny jest tutaj http://www.tendom.pl/regulamin.
Wszelkie słowa, wyrażenia i akronimy występujące na niniejszej stronie i rozpoczynające się z dużej litery (np. Sprzedawca, Sklep Internetowy, Usługa Elektroniczna) należy rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w powyższym regulaminie Sklepu Internetowego.
1. Złożenie Zamówienia
- Klient wybiera interesujący go Produkt poprzez kliknięcie na nazwę lub zdjęcie Produktu widoczne na stronie internetowej Sklepu Internetowego. Do wyszukania danego Produktu Klient ma możliwość skorzystania także z wyszukiwarki dostępnej na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
- Klient zostaje następnie przekierowany na stronę Sklepu Internetowego, na której znajduje się opis wybranego Produktu ora jego cena. Na tym etapie Klient w zależności od wybranego Produktu ma możliwość wyboru rodzaju danego Produktu. Jeżeli Klient chce kontynuować składanie Zamówienia powinien kliknąć pole „Dodaj do koszyka”.
- W tym momencie zostaje zawarta umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym poprzez wypełnienie Formularza Zamówienia i Klient, zostaje przekierowany na stronę Sklepu Internetowego, na której:
- Jest informowany o jednostkowej oraz łącznej cenie wybranych Produktów.
- Klient ma możliwość modyfikacji składanego Zamówienia (np. zmiana ilości lub usunięcie Produktów) oraz dodania nowych Produktów poprzez kliknięcie pola „Kontynuuj zakupy”.
- Następnie należy kliknąć pole „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” i Klient zostaje przekierowany na stronę Sklepu Internetowego, na której:
- Ma możliwość wpisaniu kodu rabatowego.
- Wybiera sposób dostawy oraz jest jednocześnie informowany o jego koszcie.
- Ma możliwość zamówienia opakowania prezentowego oraz jest informowany o jego koszcie.
- Ma możliwość wyrażenia chęci otrzymania faktury VAT.
- Podaje następujące dane: adres poczty elektronicznej; imię i nazwisko; adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość) oraz numer telefonu kontaktowego. W wypadku Klientów niebędących konsumentami niezbędne jest podanie dodatkowo nazwy firmy oraz numeru NIP. W wypadku adresu dostawy innego niż podany wyżej, Klient obowiązany jest dodatkowo do wskazania adresu dostawy.
- Ma możliwość wyrażenia zgody na informowanie go o nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.
- Następnie należy zaakceptować Regulamin Sklepu Internetowego. Akceptację Regulaminu należy potwierdzić poprzez odhaczenie stosownego check-boxa informującego o akceptacji Regulaminu (zawiera on także link do Regulaminu).
- Następnie należy kliknąć pole „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”, po czym Klient zostaje przekierowany na stronę Sklepu Internetowego, na której znajduje się informacja, że Zamówienie zostało złożone – w tym momencie zostaje złożone Zamówienie w Sklepie Internetowym poprzez wypełnienie Formularza zamówienia. Tak złożone Zamówienie wiąże Klienta jeżeli Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi jego otrzymanie.
2. Informacje dodatkowe
- Informacja o metodach i środkach technicznych służących wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych:
- W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Zamówienie z obowiązakiem zapłaty” w pkt. 1.6. Klient ma możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych poprzez zmianę danej pozycji składanego Zamówienia.
- Weryfikacji lub korekty Zamówienia można dokonać także poprzez wysłanie wiadomości e-mail do Usługodawcy (Sprzedawcy) na adres info@tendom.pl
- Usługobiorca ma możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia Konta w każdym czasie korzystając z opcji w ramach Konta.
- Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Usługodawcę (Sprzedawcę) drugiej stronie treści zawieranej umowy:
- Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej następuje przez przesłanie stosownej wiadomości e-mail po zawarciu umowy.
- Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje na dwa sposoby:
- przez wysłanie Usługobiorcy na podany adres e-mail treści zawieranej umowy.
- przez wydrukowanie i przekazanie Usługobiorcy specyfikacji Zamówienia oraz dowodu zakupu.
- Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Usługodawcy oraz udostępniana na każde żądanie Usługobiorcy.