Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO TENDOM.PL WAŻNY OD DNIA 25.12.2014 ROKU:

 

Treść poniższego regulaminu jest dostępna na stronie internetowej: http://www.tendom.pl/regulamin.

Regulamin można także utrwalić, pozyskać i odtworzyć w każdym czasie poprzez jego wydrukowanie, zapisanie na odpowiednim nośniku lub pobranie go w formacie PDF i zapisanie w pamięci komputera ze strony internetowej: www.tendom.pl/documents/regulamin.pdf. Bezpłatny program do przeglądania plików w formacie PDF jest do pobrania na stronie internetowej http://get.adobe.com/reader.


1. Postanowienia Ogólne

  1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.tendom.pl prowadzony jest przez TENDOM KATARZYNA SOBCZYK-OSUCHOWSKA, MONIKA OLESIŃSKA SPÓŁKA CYWILNA  (adres prowadzenia działalności i do korespondencji: ul. Krzywa 1; 05-805 Otrębusy) wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 534-252-14-95, REGON 364585932, adres poczty elektronicznej: info@tendom.pl.
  2. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie konsumentem przysługujących mu na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
  3. Definicje:
    1. Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
    2. Formularz zamówienia – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia
    3. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą
      prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia
      w ramach Sklepu;
    4. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
    5. Towar / produkt – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;
    6. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu
      internetowego www.tendom.pl.
    7. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod www.tendom.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
    8. Sprzedawca / usługodwaca – TENDOM K.SOBCZYK-OSUCHOWSKA, M.OLESIŃSKA S.C prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą TENDOM K.SOBCZYK-OSUCHOWSKA, M.OLESIŃSKA S.C. (adres prowadzenia działalności i do korespondencji: ul. Krzywa 1, 05-805 Otrębusy) wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 5342521495, REGON 364585932, adres poczty elektronicznej: info@tendom.pl.
    9. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta
      pomiędzy podmiotem prowadzącym sklep internetowy www.tendom.pl: TENDOM K.SOBCZYK-OSUCHOWSKA, M.OLESIŃSKA S.C., 05-805 OTRĘBUSY, UL. KRZYWA 1 a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
    10. Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu Internetowego.
    11. Usługobiorca – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej
    12. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
      (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);
    13. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o
      świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
    14. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy
      sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.

2. Rodzaje i zakres Usług Elektronicznych

  1. Usługodawca świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego następujące Usługi Elektroniczne:
    1. Umożliwienie złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym poprzez wypełnienie Formularza Zamówienia.

3. Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych

  1. Odpłatność:
    1. Świadczenie Usług Elektronicznych przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
  2. Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
    1. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym poprzez wypełnienie Formularza zamówienia zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia.
  3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
    1. Komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu.
    2. Dostęp do poczty elektronicznej.
    3. Przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 11.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 8.0 i wyższej, Opera w wersji 7.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 12.0.0 i wyższej.
    4. Zalecana rozdzielczość ekranu: 1024x768.
    5. Włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
  4. Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
  5. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
  6. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  7. Szczegółowe warunki zawierania umów o świadczenie Usług Elektronicznych określone są na stronie Sklepu internetowego pod adresem: http://tendom.pl/krok-po-kroku

4. Warunki zawierania Umowy Sprzedaży

  1. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Produktach podane na stronach internetowych Sklepu Internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  2. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki. Ceny nie zawierają jednak ewentualnych kosztów dostawy, które są wskazywane w trakcie składania Zamówienia.
  3. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie Internetowym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
  4. Zawarcie Umowy Sprzedaży za pomocą Formularza Zamówień
    1. W celu zawarcia Umowy Sprzedaży niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia.
    2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie, co powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie stosownej wiadomości na adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia, oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji.
    3. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt. 4.4.2. zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
  5. Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana paragonem lub na życzenie Klienta fakturą VAT, które będą dołączane do przesyłek.

5. Sposoby płatności

  1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
    1. Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
    2. Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy.
    3. ING Bank Śląski, NRB: 15 1050 1924 1000 0092 2762 5473
    4. Płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu PayU.pl – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie http://www.payu.pl/ oraz w trakcie składania Zamówienia.
  2. Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są, zgodnie z wyborem Klienta, za pośrednictwem serwisu PayU.pl.
  3. Obsługę płatności elektronicznych prowadzi:
  4. T-Pay System Płatności należy do spółki Krajowy Integrator Płatności S.A z siedzibą 61-808 Poznań Św.Marcin 73/6. NIP 7773061579 REGON 300878437 KRS0000412357 .Kapitał zakładowy: 4.848.500 zł PLN.
  5. W wypadku sposobu płatności innego niż płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
  6. W wypadku Klientów nie będących jednocześnie konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części.

6. Koszt, termin i sposoby dostawy

  1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby dostawy Produktu:
    1. Paczka kurierska (koszt transportu 22 zł);
    2. Paczka kurierska pobraniowa (koszt transportu 29 zł).
  2. Dostawa Produktów dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  3. Możliwa jest opcja wysyłek zagranicznych. Prośba o kontakt - info@tendom.pl
  4. Koszty dostawy są wskazywane w trakcie składania Zamówienia. Są one uzależnione od wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz płatności. Koszty dostawy wskazane są również na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Wysyłka”.
  5. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 7 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. Czas ten należy liczyć w następujący sposób:
    1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub płatności elektroniczne - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
    2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
  6. Zgodnie z art. 545 § 2 Kodeksu Cywilnego w razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

7. Warunki rozwiązywania umów o świadczenie Usług Elektronicznych

  1. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
  2. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym poprzez wypełnienie Formularza zamówienia zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia.

8. Tryb postępowania reklamacyjnego

Sklep internetowy www.tendom.pl TENDOM K.SOBCZYK-OSUCHOWSKA, M.OLESIŃSKA S.C  z siedzibą firmy: tendom.pl, 05-805 Otrębusy, ul. Krzywa 1, nr tel. +48 501 195 005 / +48 603 644 978 / 22.724.43.53 gwarantuje dostarczenie rzeczy bez wad (art.12 ust.1 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta).

Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (art.12 ust.1 pkt 21 ustawy o prawach konsumenta).

Reklamacje związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną:

  1. Sklep internetowy www.tendom.pl TENDOM K.SOBCZYK-OSUCHOWSKA, M.OLESIŃKA S.C. podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu www.tendom.pl, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić sklep internetowy www.tendom.pl TENDOM K.SOBCZYK-OSUCHOWSKA, M.OLESIŃSKA S.C. o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres:
    05-805 Otrębusy, ul. Krzywa 1, mailowo pod adres info@tendom.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
  4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę
    wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
  5. Sklep internetowy www.tendom.pl TENDOM KATARZYNA SOBCZYK-OSUCHOWSKA, MONIKA OLESIŃSKA S.C. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Reklamacje związane z zamówieniami:

  1. Sklep internetowy www.tendom.pl TENDOM KATARZYNA SOBCZYK-OSUCHOWSKA, MONIKA OLESIŃSKA S.C. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
  2. Reklamacje wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie
    niniejszego Regulaminu należy kierować na adres info@tendom.pl. Sklep internetowy www.tendom.pl TENDOM KATARZYNA SOBCZYK-OSUCHOWSKA, MONIKA OLESIŃSKA S.C. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  3. Sklep internetowy www.tendom.pl TENDOM KATARZYNA SOBCZYK-OSUCHOWSKA, MONIKA OLESIŃSKA S.C. nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

Reklamacje dotyczące Towarów:

  1. Podmiot prowadzący sklep internetowy www.tendom.pl: TENDOM KATARZYNA SOBCZYK- OSUCHOWSKA, MONIKA OLESIŃSKA S.C. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym (z uwagi na obowiązek przedsiębiorcy dostarczenia rzeczy bez wad (art. 12 ust. 1 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta).
  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na
    podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres info@tendom.pl. Podmiot prowadzący sklep internetowy www.tendom.pl: TENDOM KATARZYNA SOBCZYK- OSUCHOWSKA, MONIKA OLESIŃSKA S.C. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  3. Podmiot prowadzący sklep internetowy www.tendom.pl: TENDOM KATARZYNA SOBCZYK - OSUCHOWSKA, MONIKA OLESIŃSKA S.C. nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

9. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek
    przyczyny. Koszt odesłania produktów, z zakupu których Klient rezygnuje, ponosi kupujący.
    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (mailowo: info@tendom.pl; lub telefonicznie na nr: 603 644 978 lub 501 195 005; lub pisemnie - adres wysyłki pisma: tendom.pl, 05-805 Otrębusy, ul. Krzywa 1 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną).
  3. Mogą Państwo skorzystać z gotowego wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawartej na odległość stanowi załącznik nr. 1 do Regulaminu. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
  4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą
    wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do
    odstąpienia od umowy.
  5. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
    - umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    - umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin
    przydatności do użycia;
    - umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    - umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    - umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne
    usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji.

Skutki odstąpienia od umowy

  1. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa
    płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z
    wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia produktow), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
  2. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  3. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  4. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Adres wysyłki w sytuacji odstąpienia od umowy: tendom.pl, 05-805 Otrębusy, ul. Krzywa 1.
  5. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Zgodnie z art. 34 ust. 2 ustawy konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Warunkiem jest, że został poinformował
    przez przedsiębiorcę o tym fakcie, co niniejszym czynimy w regulaminie sklepu www.tendom.pl.
  6. Proszę pamiętać, że jeżeli rzecz ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób
    odesłana pocztą (np. towar na palety lub w niestandardowym rozmiarze) to koszt odesłania za pomocą zamówionego przez nas kuriera DPD S.A. to w przypadku półpalety i palety standardowej 200 zł. W takiej sytuacji proszę o kontakt z nami: mailowo info@tendom.pl lub telefonicznie: 501 195 005 lub 603 644 978.
  7. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej
    w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
10. Postanowienia końcowe
  1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
    1. Wybór prawa polskiego nie pozbawia konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy, na mocy prawa jakie byłoby właściwe w braku wyboru, tj. prawa państwa, w którym konsument ma miejsce zwykłego pobytu, a przedsiębiorca (1) wykonuje swoją działalność gospodarczą lub zawodową w państwie w którym konsument ma miejsce zwykłego pobytu; lub (2) w jakikolwiek sposób kieruje taką działalność do tego państwa lub do kilku państw z tym państwem włącznie; a umowa wchodzi w zakres tej działalności.
  2. Zmiana Regulaminu:
    1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn tj.: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw; zmiany zakresu, odpłatności lub formy świadczonych Usług Elektronicznych, zmiany adresu Sprzedawcy - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizacje postanowień niniejszego Regulaminu.
    2. Zmieniony regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 Kodeksu cywilnego, tj. Usługobiorca został prawidłowo powiadomiony o zmianach i Usługobiorca nie wypowiedział umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym w terminie 14 dni od dnia powiadomienia.
    3. Zmiany Regulaminu nie będą jednak w żaden sposób naruszać praw nabytych Usługobiorców będących jednocześnie konsumentami i korzystających ze Sklepu Internetowego przed dniem wejścia w życie zmian, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już złożone Zamówienia, zawarte lub wykonane Umowy.
    4. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy: Kodeksu cywilnego; Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.); Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  4. Rozstrzyganie sporów:
    1. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą będącym jednocześnie konsumentem zostają poddane właściwym sądom powszechnym.
    2. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą niebędącym jednocześnie konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.